مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-20اقتصادي

سوت زنی| بازار سیاه فروش مدارک جعلی از لیسانس تا دکترا


با توجه به ارزیابی علمی و حقوقی افراد براساس مدرک تحصیلی، براساس گزارشاتی که در سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس ثبت شده است، سودجویان در سایت ها و صفحات فضای مجازی فروش مدرک تحصیلی جعلی از لیسانس تا دکترا را تبلیغ می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، با توجه به این که مدرک تحصیلی یکی از شاخصه های حقوقی افراد در ادارات دولتی و خصوصی است، عده ای برای ارتقای شغلی به هر نحوی به دنبال گرفتن مدرک تحصیلی دانشگاهی هستند.

در همین راستا براساس گزارشاتی که در سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس ثبت شده است، سودجویان در سایت های اینترنتی و فضای مجازی، فروش مدرک تحصیلی از مقطع کارشناسی تا دکترا را تبلیغ می کنند، که برای کسب اطلاعات بیشتر به سراغ مواردی از این قبیل می رویم.

برای اطلاع از چگونگی فرایند استعلام مدرک دانشگاهی به سراغ  فریدون جعفری مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم رفتیم، که وی در این رابطه اظهار کرد: برای بی اعتبار کردن مدارک جعلی، گواهینامه های تحصیلی صادر شده از جانب مراکز معتبر در سامانه جامع دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان ثبت می شود، تا هر مجموعه ای برای صحت سنجی مدارک از استعلام مربوطه استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی| بازار سیاه فروش مدارک جعلی از لیسانس تا دکترا

سوت زنی| بازار سیاه فروش مدارک جعلی از لیسانس تا دکترا